joi, 13 februarie 2014

UTILE DULCI

Flora & BalkanoO Beats


Q: Ce-o fi util şi ce plăcut, aici? 
A: Totul. 

Păi mă uitam io azi, aşea, la ultimele două postări. Cînd la una, cînd la alta. La clipuri, adică. După aia m-am uitat la al doilea, cu muzica primului încă în urechi. Şi m-am gîndit io aşea că se potrivesc. Pe cale de consecinţă am consumat ceva timp de procesor, să le combin. Am îmbinat utilul cu plăcutul adică.
Ce-o fi util aici, se întreabă unii, probabil. Că dacă se întreabă ce-o fi plăcut aici, chiar că au o problemă. Păi, faptul că mă scufund în Frumos - imagini şi sunet - îmi e util, mă ajută, precum pe Achilles o băiţă în Styx. Frumosul, atingerea lui, îmi sînt vitale ca să fiu ceea ce sînt, să funcţionez în lumea asta. Să fiu.. Şi da, cui nu-i place, să nu se uite.
Plus, zilele astea am (re)descoperit un gust: brînză de oaie (maturată, sibiană, sărată) cu mere. Am încercat şi cu mere roşii, şi cu mere galbene, merge şi-aşa şi-aşa. Pîinea e opţională.

P.S. Nu'ş de ce, toate astea mi-au facut o poftă niebună de Lem. Stanislaw Lem.
:)

P.P.S. Tipu' cu Flora, Mysterio4247, are într-adevăr un fetiş cu păru'...
:D

P.P.P.S. Cică e lună plină, mă uit la ea prin geamul plin de condens. Fuck, iar o să dorm în cuante...
:|

Niciun comentariu: