miercuri, 1 iulie 2015

CUM SIMT IUBIREA

Destinee Quinn - Cowboy Take Me Away [The Voice US 2014]



Ca o inspirație adîncă, sortită a nu se termina vreodată. Ca și cum ți-ar crește inima atît de mare, încît ți-ar ieși singură din piept și ar absorbi întreg universul. Ca și cum ar dispărea gravitația, și te-ai ridica încet-încet de la pămînt, și-ai pluti încetișor către cer, precum un fulg dus de vînt. Înainte-ți, orizonturi largi, fără nici o limită. Lumină, frumusețe, claritate. Blîndețe, mîngîiere, liniște. Senzația persistentă că te-ai întors acasă, acolo unde ți-a fost dintotdeauna locul.

Așa am visat-o dinainte chiar să știu că există. Cîndva pare-se că m-a și atins, în treacăt, cu aripa ei, însă eu, fraierul, mă uitam în partea ailaltă. De ce oare, mă-ntreb acum, cu mintea cea de pe urmă, m-aș mulțumi cu mai puțin de atît?.. Din.. slăbiciune?..

Așa simt eu, idealistul, iubirea. Prove me I’m wrong... if you can.


[...]

I wanna walk and not run
I wanna skip and not fall
I wanna look at the horizon
And not see a building standing tall

I wanna be the only one
For miles and miles
Except for maybe you
And your simple smile

[...]


Niciun comentariu: