vineri, 22 ianuarie 2021

A.A. +3: TAIKATALVI.

NIGHTWISH 🌕 Taikatalvi | cover by Andra Ariadna

"Cu sau fără COVID-19, muzica merge mai departe. Săptămâna aceasta este una specială pentru că împlinesc 1 an de când am început pagina de Patreon şi de când postez în fiecare vineri câte un cover. Lucrez singură la canalul meu de Youtube pe lânga munca de zi cu zi, petrec mai mult timp lucrând la piese decât cu prietenii/familia, nu am timp liber aproape niciodată, nu apuc să dorm ca oamenii normali, dar jur că după 1 an fără pauză, nu simt oboseala deloc. Probabil că asa e când iubeşti ceea ce faci. Nu am de gând să mă opresc, indiferent de câte obstacole voi întâlni. Sunt foarte recunoscătoare pentru toţi cei care îşi rup puţin din timpul lor să mă asculte. Sper să vă placă! Piesa este în finlandeză ❄️ #Nightwish #Taikatalvi #newcover"

by Andra Ariadna Official 

 

 

Niciun comentariu: