miercuri, 20 martie 2013

PEACE OF MIND

Enya - Sumiregusa

 

10 comentarii:

Anonim spunea...

........si pace sufleteasca:)

Cami

JOKER spunea...

:) Mulţumesc. Tuturor ne-ar trebui...

DaenIris spunea...

Chiar-că! Mi-ai amintit de cel mai drag vis al meu: o căsuţă pe vârf de munte, EL şi muzica Enyei.
:)

JOKER spunea...

@ Blue: După orice furtună, pacea interioară e binevenită. Pentru toţi cei ce simt...

Anonim spunea...

Dar unii nu au

pace citeste articolul asta
http://danielroxin.blogspot.ca/2013/03/sa-o-sustinem-pe-sabina-o-lectie-de.html#more

Cami

JOKER spunea...

@ Cami: L-am citit. Ce-ai vrea să-ţi zic? Sînt român, în România. Iar Istoria a votat cu noi pe merit, oricît s-ar da unii proşti orbiţi de ură cu fundul de pămînt.
Cunosc mulţi unguri de toată cinstea, oameni inteligenti. Amicii mei unguri n-ar face aşa ceva.
Pe de altă parte, în facultate, în timpul revoluţiei, am învăţat că o mulţime de oameni, oricît de inteligenţi ar fi fiecare în parte, se comportă exact ca o gloată. Indiferent de "ideea" ce îi animă.

2. Cami, cu respect te atenţionez că îmi aleg singur subiectele.

Dreamer spunea...

Furtunile astea...

JOKER spunea...

@ Dreamer:Furtunile vin şi trec. Dacă ai rădăcini bine înfipte-n pămînt, rămîi în picioare.

Anonim spunea...

Am inteles ..numai bine!

Cami

JOKER spunea...

@ Cami: OK. Numai bine şi ţie.