marți, 5 martie 2013

NEGRU, DE TOHANI

Azi mi-au ieşit cam toate, cu muncă. Ce-i drept, nu de-a gata. Am rîs, am muncit, am analizat, am privit, m-am lăsat pozat, am bîrfit, am fumat, am glumit, la sfîrşit am fost chiar şi umpic obosit... Am avut în final un sentiment de linişte, de echilibru, aş putea zice chiar de accomplishment, din cauza căruia nici cîinii care mă latră de regulă dintr-o curte, în drumu' spre casă, nu m-au mai lătrat în seara asta. I-am privit în ochii lor negri, de ciobaneşti germani şi i-am întrebat, cu voce joasă şi-un zîmbet, prin gard: Ce faceţi, măi, băieţi?... M-au privit lung înapoi, cu urechile ciulite, tăcuţi, cu o negrăita speranţă parcă. Şi-o zecime de secundă m-am simţit de parcă i-aş fi minţit, de parcă i-aş fi trădat, dîndu-le speranţa că voi fi bun cu ei, că pînă la cîineasca lor moarte îi voi însoţi, zi de zi, că-i voi peria şi-i voi mîngîia, că alături de mine cîte zile-or trăi, grij nu vor avea... Oare a arăta cuiva bunătate, a-i da o speranţă, a-i împărtăşi un vis, e-un lucru atît de rău?... Oare-i devii dator prin asta cu însăşi împlinirea acelui vis, a acelei speranţe?... Şi asta de ce, fiindca acela n-are destulă imaginaţie?... Fiindca n-are capacitatea de-a se ridica, din cenuşa esecurilor proprii, prin propriile lui forţe?... Oare domnia cumplitei legi a talionului, după atîta amar de vreme, încă nu s-a încheiat?... Oare am ajuns să răspundem cu capul pînă şi pentru intenţiile noastre bune?...

Vinu' din pozǎ fu bun, îl primii nu mai ştiu exact cînd şi de la cine, demidulce, cică. Că tot primesc, de sărbători. Da' numa' roşu, nicicum alb... Oare oamenii ăştia chiar n-au aflat că-s predispus la hipertensiune?...

Şi uite-aici o combinaţie care trebuia făcută, de mult: Pillars of Versailles by DJ Drunken Master ( :P ) & The Freeway Race from Matrix Reloaded. Ei bine asta, da, ridică cu adevărat tensiunea...

12 comentarii:

DaenIris spunea...

:) Mi-a plăcut treaba cu câinii...
Înţeleg că acum nu mai eşti Bardac în propria zeamă, ci în Negru de Tohani. :))
Nu-i aşa că e un sentiment teribil de plăcut când îţi ies toate??

JOKER spunea...

A fost... ca un flash, sentimentul. Declanşat, ca de obicei la mine, de o simplă privire. De cîine, de astă dată.
Da, e un sentiment revigorant. Simţi că ai sens.

Dreamer spunea...

Probabil ca lumea nu e fericita pana nu ne vede la pamant.

JOKER spunea...

@ Dreamer: Pe mine nu mă pune la pămînt orice adiere de vînt, sînt convins că nici pe tine. Las' să încerce!... Trebuie să se justifice şi ei cumva, către sine, că "îşi merită banii".
:)
Azi sînt vesel. Inexplicabil, logic. Dar aşa simt.

Dreamer spunea...

Ce fain! E inexplicabil sau logic?

Stai linistit ca nu mor caii cand vor cainii.

JOKER spunea...

@ Dreamer: Inexplicabil, d.p.d.v. logic :)))

pandhora spunea...

cu siguranta de aia exista vorba "faptele bune se platesc si nu se rasplatesc"...
important e ca esti vesel,locic si inexplicabil :)

JOKER spunea...

@ Pandhora :) Aşa e, cum zici. Next time, în loc să mă mai bag să fac bine, voi lua o pungă de seminţe de spart şi mă voi aşeza mai comod în fotoliu, ca la meci.
Balanţele se re-echilibrează repede. Thanks.

pandhora spunea...

am ascendentul in balanta :)

JOKER spunea...

@ Pandhora: :)) I know...

pandhora spunea...

deci e adevarat,am inceput sa uit ce spun,asta mi se trage de la bucatica de scorpion din ascendant...vai mie! :))

JOKER spunea...

@ Pandhora: Te alinţi :)