sâmbătă, 25 ianuarie 2014

PARTY, DWARFISH STYLE

Images from The Hobbit - An Unexpected Journey



Pe scurt, aseară m-am delectat cu diverse componente porcine, ardeleneşti mai exact, în tovărăşia unui prieten. O experienţă ce merită repetată.
Partea naşpa e că, de cind am început să-mi revin în formă, a reînceput să-mi crească şi burta la loc. Poate şi fiindcă am rărit mult de tot fumatul. Asta e..


"...
— Dar ia spune-mi, Myamlak, cum dobîndeşti energia care-ţi trebuie ca să poţi umbla, clipocind, plescăind şi legănîndu-te de colo pînă colo? – întrebă prinţesa.
— Prinţesă – răspunse Ferriţius – acolo unde trăiesc, în afară de feţele palide ca mine, mai există şi alte făpturi, care umblă de obicei în patru labe, pe care le înţepăm ici şi colo, pînă pier. Trupurile lor moarte le tăiem sau le măcinăm, apoi le prăjim sau le fierbem, după care ne umplem cu ele trupul nostru. Noi cunoaştem trei sute şaptezeci şi şase de feluri de a ucide şi douăzeci şi opt de mii cinci sute nouăzeci şi şapte de reţete de preparare a celor ucişi, pentru ca introducerea lor în corpurile noastre prin orificiul numit gură să ne facă mare plăcere. Arta de preparare a vietăţilor ucise este mai renumită în ţara noastră decît astronautica. Ea se numeşte gastronautică sau gastronomie, şi n-are nimic comun cu astronomia.
..."

Fragment din Povestea prinţului Ferriţius şi a prinţesei Cristala, Stanislaw Lem, Cyberiada

Niciun comentariu: