sâmbătă, 4 ianuarie 2014

LOVE SONG [REPOSTARE]

Ofra Haza - Love Song [Abys Edit]


Aproape jumătate din viaţă nici n-am ştiut că există. Apoi i-am auzit vocea nepereche răsunînd în absurditatea unei cazarme îngheţate în timp, împletindu-se halucinant cu viscolul din noaptea de-afară. Reverberînd strălucire ca o Fata Morgana, printre pîrîiturile difuzoarelor vechi, de radioficare, vopsite regulamentar în culoarea peretelui, verde. Pe-atunci nu ştiam cum o cheamă. Într-o bună zi am aflat, însă n-am ascultat decît o melodie sau două, în facultate, de la un coleg pasionat de altceva. Apoi au trecut nişte ani, şi-ntr-o zi am auzit că ne-a părăsit, lăsîndu-ne să visăm de unii singuri, după puterile noastre. Acum am regăsit-o, şi-am aflat cît de mult mi-a lipsit atîta vreme ceva ce nici măcar n-am ştiut că există.

Love Song, Bat Sheva' Ofra Haza - versuri

SIMENI KAHOTAM AL LIBECHA'
SIMENI KAHOTAM AL ZROECHA'
KI AZAH KA'MAVET AHAVAH
KASHAH KISHOL KINA'AH
RESHFHA RESHPE YESH
ESH SHALHEVET YAH
MAYIM RABIM LO YUCHLU
LECHABOT ET HA'AHAVAH
VUNEHAROT LO YISHTEFUHA
IM-YITEN EYSH
ET KOL-HON BEYTO BA'AHAVAH
BOZ YAVUZU LO

Ca pecete pe sînul tău mă poartă,
poartă-mă pe mîna ta ca pe o brăţară!
Că iubirea ca moartea e de tare
şi ca iadul de grozavă este gelozia.
Săgeţile ei sunt săgeţi de foc
şi flacăra ei ca fulgerul din cer.
Marea nu poate stinge dragostea,
nici rîurile s-o potolească;
de-ar da cineva pentru iubire
toate comorile casei sale,
cu dispreţ ar fi respins acela.

Cîntarea Cîntărilor 8:6-7

Niciun comentariu: