miercuri, 29 ianuarie 2014

JURNAL DE FRONT, J.


Ninge, ce mişto. Mie chiar îmi place că ninge.
E posibil să mă caute cineva... să mă bată. He, he.
Cică nu am mai primit SMS-uri, din 9 ianuarie. He, he, heee... Oare ce-am pierdut. Oare am pierdut ceva?... Vreun ego, ceva?...

Later update:
Zăpada e chiar mişto. Mă simt, prin zapadă, ca un tanc cu.. cauciucuri de vară Lacoste. Date cu soluţie din aia de impermeabilizat, totuşi. Am ajuns la scîrbici şi mi-am scos zăpada din buzunare. Cool.
Mergînd pe cărarea îngustă de pe trotuar, m-am întîlnit cu un nene în vîrstă care îşi plimba cîinii, doi lupi. Aveau pregatire militară, nu s-au dat la o parte din drum pînă nu le-a făcut semn stăpînul. Mă gîndeam că dacă le face semnul greşit, mă.. apucă.
Mai devreme mersesem împreună pe cărare cu doi maidanezi. Se uitau într-una în spate, speriaţi. Fiind obligat să mă uit în jos pe unde calc, am constatat că maidanezii nu au hemoroizi :D.. Reality check.

Niciun comentariu: