vineri, 22 septembrie 2017

.. "GABI VREA"..

Images from Farscape [S04E21 - La Bomba]



Această postare e dedicată tuturor tupeiştilor / nesimţiţilor care consideră sau au considerat vreodată că eu vreau să fac ceva, fără să aibă măcar curiozitatea să mă întrebe şi pe mine. Ca după aia să se arate, frate-dragă, jigniţi, că nu m-am arătat entuziasmat de alegerile lor pentru mine în locul meu. Gen, "Nu vreţi să-l dăm noi pe Gabi de sus pînă jos cu smoală, apoi să-l tăvălim prin fulgi? Că Gabi vrea."
Există totuşi un Dumnezeu deasupra a toţi şi a toate, care m-a apărat pînă acum de alde ăştia. Iar dacă şi EL va considera că nu merit să trăiesc printre ei, nu-i bai. Am auzit că e liber postul de homeless sub pasarela de la Tuborg, spre Pantelimon. Că în Drumul Taberei nu vreau să mă duc, că ăia sînt urîcioşi şi n-au metrou. Gen, "Nu vreţi voi să-i suflaţi în flaut lui Gabi, pînă vă ies ochii din cap ca la melcuşori? Că Gabi vrea."

8 comentarii:

Mihaela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
JOKER spunea...

Nţ, acolo nu vin. Că-s numa' de-alde tine pe-acolo.

Mihaela spunea...

''Puneti mana pe Vasilică, sa va luati masina mica.''

Ceva de genul....?

Stim ca ''Gabi vrea'', da' mai tre'i sa-i intrebam si pe aialaltii daca vor.

JOKER spunea...

Adevăru' e că toţii vreţi, toţi. Să mă folosiţi. Asta fiind contraoferta mea, pentru voi toţi. Superoferta.

Mihaela spunea...

Ce patisi?

Erai funny.

Acum ai dat-o in balarii.

JOKER spunea...

Postez, sînt funny, da. Dar nu pentru tine. Iar tu încă nu te-ai prins..
Aia e.

Mihaela spunea...

Scrii despre mine....

Si cred ca si pentru mine.

Din pacate pentru tine, ai ramas agatat de mine.

Dar ar insemna sa incepem iar razboiul.

Ceea ce....nu am chef.

Caci cu tine nu se termina razboiul veci de veci.

Asa ca...salutare, si sa auzim de bine!

JOKER spunea...

Te crezi buricul pămîntului, ştiu. Dar nu tu eşti motivul postării mele.
Tu doar.. ma bîzîi, ca o muscă. Atît. Fiindca îndrăznesc să exist şi să fiu ceva, independent de tine şi de voinţa ta.
Dacă m-as prabuşi în flăcări, ai fi şi tu fericita, o dată în viaţă. Gen.