vineri, 2 iunie 2017

RUNNING.

RUN - Inspirational Running Video


Recent am avut încă unul din visele acelea cu-ochii-deschişi. A fost după ce am simţit cu toata fiinţa moartea a încă unei.. bucăţi din mine. În visul ăsta, alerg cît pot de tare de-a lungul unui culoar de beton, delimitat de două ziduri înalte, către o lumină ce se zăreşte undeva, în depărtare. Sint singur în semiîntuneric, iar zgomotul paşilor se aude amplificat, cu ecouri. Gîfîi alergînd, dar nu micşorez ritmul. Pe nesimţite culoarul se îngustează, pînă ajung să ating cu coatele pereţii în alergare, mă julesc de pereţi, fac răni. Dar nu mă opresc, nu încetinesc în ciuda pericolului pe care îl simt iminent, a limitării libertăţii de mişcare. Simt că singura mea scăpare e să ajung la lumina aceea, indiferent de costuri. Asta simt, că e singura mea şansă. Scrîşnesc din dinţi şi alerg. Atîta vreme cît încă pot să alerg, e bine. Cînd nu voi mai putea să alerg, probabil mă voi tîrî..

Niciun comentariu: