vineri, 2 iunie 2017

REMIX. CHICKEN REMIX.





Deci nu "chicken". Nu.. "mix de chicken". Ci.. "remix". Adică "re-mix". Adică o amestecătură de resturi de pui, rămase neconsumate din zilele de dinainte. Leftovers. Re-încălzite eventual. Gen.


Era căldură mare azi pe Iancului, mă uitam în jos, că-mi bătea soarele drept în cap. Și am citit automat, fără să mă gîndesc prea mult la ce am citit.
Vreo douăzeci de metri mi-am repetat în minte, fără să îi găsesc înţelesul: .."Chicken. Remix. Reeee.. mix. Chic-ken, re-mix."
M-am pomenit rîzînd de bou singur pe stradă, de se uitau oamenii lung la mine. Acela a fost momentul cînd mi-am dat seama că e musai să mă întorc să pozez.


Căci nu atît inventivitatea lexicală m-a uimit, cît calitatea unică a românului de a-şi pune singur beţe în roate, de a-şi trage singur şuturi în cur, de a-şi da singur cu tesla în coaie. Gen.




Niciun comentariu: