marți, 13 iunie 2017

LIFE.

Opus - Live Is Life [1985]


Există o.. femeie, de a cărei influenţă am încercat cu disperare să scap, fiindcă a făcut tot ce i-a stat în putere să-mi transforme viaţa în iad, ani şi ani de zile. Că nu am lăsat-o să mă controleze. Mai deunăzi mi-a spus că "s-a hotărît să mă lase să mor pe interior". Că doar io "asta vreau", gen.
I-am povestit azi faza lui Alexuţu', la o ţigare. Mai întîi l-a buşit rîsul. Apoi mi-a spus cu oarecare stînjeneală că dintre toţi boşorogii comunişti pe care îi cunoaşte, eu sînt singurul încă ne-sclerozat, neatins de vîrsta biologică, ca mod de gîndire şi ca simţire. Aşa că să stau liniştit, cu muritu' ăla interior.

Acu', io pe cine să cred..
..
Hai, că am glumit cu o aşa dilema ingenuă. Doar răspunsul e evident, nu?..
:)

Niciun comentariu: