duminică, 18 octombrie 2015

ALL ABOUT THE B..ASS

Ellina Reșetnikova & Maria Eroian - All About The Bass [The Voice Russia, Season 4]



Am avut ieri o lungă discuție în contradictoriu destul de aprinsă, în care eram combătut cu argumentul “purității”, din partea unei.. ființe, care se consideră esențialmente “pură” ca mod de gîndire. Nu că ce ar face în viața de zi cu zi, lăsînd cadavre mutilate la nivel emoțional în urmă-i, ar avea vreo legătură cu puritatea.. Și tot nu-mi intrau în cap ideile alea de așa-zisă puritate, să mă pici cu ceară. Cică sînt io prost, că nu mă duce, că de aia.. ca să vezi, cît de impur pot gîndi, io, idiotul. Am ieșit stors de energie din discuția aia despre... puritate.

În schimb, azi am dat ochii cu adevărata Puritate. Aia pe care chiar o și simți.. dacă ai cu ce și ai inima deschisă, gen. Acea Puritate adevărată în fața căreia mîndria și ego-ul îți dispar cu totul, ca luate de vînt. Acea Puritate adevărată care te face să te simți una cu ceilalți, indiferent ce diferențe ar fi între voi. Acea Puritate adevărată care te încarcă cu o energie blîndă și luminoasă. ACEA Puritate.

Și m-am tot gîndit, după aia, pe drumul spre casă. De ce mă chinui eu să-i arăt unui orb culorile, să-i explic unui surd sunetele, să-i evidențiez unui afon armoniile?.. Chiar, de ce. Pentru o.. himeră, că vis nu se mai poate numi.. de mult. De prost ce sînt, adică.

Pentru unii, pare-se, it’s all about the b..ass. No treble. Simple as that.

Niciun comentariu: