miercuri, 14 octombrie 2015

AI CAM UITAT..

Graffiti @Maior Coravu


Să recapitulăm: cineva a făcut o observație dureroasă și a dat un verdict, cu spray negru. Apoi altcineva (se cunoaște că e alt scris, nu doar altă culoare) a pus totul sub semnul întrebării, din milă pentru privitori, presupun. Fiindcă e dureros de constatat că.. ai cam uitat.

M-a impresionat. Cînd am vazut graffiti-ul prima dată, pe la unu și jumatăte, mi-am spus că o să-i fac poză cînd mă-ntorc. Însă n-am găsit magazinul ăla de cabluri, se mutase cică, așa că am făcut ce-am făcut și m-am întors prin altă parte la scîrbici. Și mi s-a înfipt graffiti-ul ăsta în creieri atît de adînc, încît am facut un ocol seara, la plecarea spre casă, de parcă mi-era teamă că dispare. Ori că o parte din mine o să-și propună să-l uit. L-am pozat fix la crepuscul.

.. Și eu încă mai rîd, din cînd în cînd.. atît de ceilalți, precum și de mine.. ca un Joker ce sînt. Că, dacă aș lua totul în serios, tot ce se-ntîmplă în jur, dacă m-aș lua pe mine în serios cu tot ce mi se-ntîmplă, aș lua-o razna, și nu-mi permit. De aia.

Cît despre zîmbet - da, am cam uitat. Cam ca și tine.

Niciun comentariu: