duminică, 26 iulie 2015

VORBIND CU PEREȚII
[conversațiune romanțată.. un pic]

Madonna - S.E.X. [MADONNAGLAM's Instrumental Mix - Explicit]



- Mitocane, ai chef să mi-o tragi? îmi strigă din tencuială pereții. Că io nu vreau acu', deci tre’ că vrei tu.
- Sexul în sine nu m-a atras niciodată la tine. Ci doar sexul ca o comuniune, ca o consecință a unor sentimente comune, împărtășite de amîndoi, răspund. Nu, nu mă interesează "sex și atît", sună pe altu’. Și vezi, mai controlează-ți limbaju’, ăla de mahala.
- Mincinosule, rîd cu ecouri pereții, io așa simt, că vrei să mi-o tragi.
- ... Pana mea, chiar că vorbesc cu pereții... îmi mormăi în barbă, apoi zic cu glas tare: Nu vreau să intru în ceva fără iubire de cealaltă parte, din care să ies paradit... iar. Și nu, azi n-am fantazat erotic la tine.
- Aha, azi nu... da’ în general da, înțeleg. Că presiunea se-adună, mai insinuează pereții, rînjind.
- Mult te doare pe tine în cur ce / cum visez eu, șoptesc pereților, trist.

... Pereții ăstia... atîta de cinici... n-au nici o picătură de romantism în ei... Parol...
 

Niciun comentariu: