duminică, 5 iulie 2015

DEZINTOX

Sia - Big Girls Cry



Cu vreo cîteva zile în urmă, stăteam la o țigare, cu Alexuțu’. Și-i povesteam io mîndru nevoie-mare că am reușit performanța să nu mai răspund la mesaje de mai mult de 24 de ore. Iar el m-a privit cu o milă scîrbită și mi-a spus: Vorbești de parcă ai fi f'un drogat, ori f'un alcoolic ceva, în pana mea, la întîlnirile alea anonime ale lor. Că numa’ ăia spun ălorlalți de cîte zile nu se mai droghează, ori nu mai beau, gen. Ieși naibi odată din starea asta, că nu-i ok. Și n-am avut ce răspuns să-i dau. Că cam avea dreptate.
Am mai căzut în aceeași dependență de cîteva ori de atunci, așa că nu prea am cu ce mă lăuda. Să vedem acum cît m-o ține. De data asta însă, tehnologia e de partea mea.
Voi ce ziceți, faceți niste pariuri, ceva?.. Pe cine vă puneți banii?..


Niciun comentariu: