sâmbătă, 4 iulie 2015

ELASTIC HEART

Sia - Elastic Heart [feat. Shia LaBeouf & Maddie Ziegler]



And another one bites the dust
Oh why can I not conquer love?
And I might have thought that we were one
Wanted to fight this war without weapons

And I wanted it, I wanted it bad
But there were so many red flags
Now another one bites the dust
Yeah, let's be clear, I'll trust no one

You did not break me
I'm still fighting for peace

Well, I've got thick skin and an elastic heart,
But your blade - it might be too sharp
I'm like a rubber band until you pull too hard,
Yeah, I may snap and I move fast
But you won't see me fall apart
'Cause I've got an elastic heart

[...]



Azi-noapte, cînd am ajuns acasă, miroseam obsedant a tine, a parfumul tău. Totul avea mirosul parfumului tău obsedant, hainele mele, laptopul, cafeaua, țigările.. Am stat vreo jumătate de oră sub un duș fierbinte, și tot a mai rămas o urmă. Presupun că mi s-a impregnat în piele. O să treacă și acela, în timp.. Timpul, da, le rezolvă pe toate. Într-un fel sau în altul.

Și-apoi am stat și am analizat ce simt. Și am înțeles că te urasc. Nu fiindcă ai încercat să mă transformi în altceva decît sint ori aș vrea să fiu, deși asta m-a revoltat. Nu fiindcă m-ai respins ca ceea ce sînt, deși asta m-a durut grav. Ci fiindcă ai încercat - și aproape ai reușit - să distrugi ceva în mine. Te urăsc pentru asta, intens. Ǎsta-i principalul motiv pentru care te resping și eu, la rîndul meu, la nivel visceral. Așa cum s-a și văzut aseară.. Dacă îmi voi mai reveni, dacă voi reuși să reconstruiesc în mine ce ai distrus tu, se va vedea, încă o dată, în timp. But you won't see me fall apart, 'cause I've got an elastic heart..

Mi-ai spus că mă consideri ca pe un prieten, că m-ai vrea ca prieten. Știu că ai nevoie de prieteni, măcar de unul, adevărat. Însă prietenii nu își fac unii altora așa ceva. Nu am încredere în tine, iar tu ai făcut totul să distrugi orice urmă de încredere pe care-aș fi putut-o vreodată avea. Nu meriți prietenia mea, femeie. N-o s-o primești.

Niciun comentariu: