miercuri, 6 februarie 2019

.. WE WERE HERE..

Nightwish - Alpenglow.Vehicle of Spirit.Live at [Tampere 2015]



De direcția principală m-am cam prins, că vinovăția e un efect periculos și contraproductiv, că nu face decît să-ți adune greutăți în cîrcă degeaba. Mai rămîne să văd cum e cu responsabilitatea aia a propriilor fapte / decizii. Că de aia nu te scuturi așa ușor, acolo trebuie să fii ok. Slavă Domnului, cam sînt.
În rest, n-am decît să mă țin de cale, odată ce-am ales-o. Și să nu mă mai gîndesc atît anticipativ la greutăți. Iar pe fraierii ce-mi stau în cale, ei bine, pe ăia o să-i ignor cu talent, așa cum merită.


..
We were here
Roaming on the endless prairie
Writing an endless story
Building a Walden of our own
We were here
Grieving the saddened faces
Conquering the darkest places
Time to rest now and to finish the show
And become the Music, one with alpenglow
..


Niciun comentariu: