luni, 4 februarie 2019

MOTHER.. ISSUES.

Nightwish - Our Decades In The Sun



Am avut parte de o mamă dominatoare. Deși unii zic că ar fi fost de vină boala ei, incipientă pe vremea aia, adică nu ea, contează prea puțin, fiindcă efectul a fost același. Asta m-a dotat cu niște anticorpi care se activează instant la orice tentativă de control pe care o sesizez că se formează undeva, la orizontul percepției. Presupun că asta ma încadrează în categoria persoanelor dificile.
În schimb, ofer cu dărnicie tuturor celor din jur libertatea de a fi ei înșiși în fața mea. Sînt gata să mă lupt pentru dreptul lor de a decide liberi în ceea ce-i privește, chiar dacă eu consider că uneori greșesc.
Au dreptul să facă propriile greșeli. Precum și eu, pe ale mele..
Greșelile proprii, ca parte a vieții.

Niciun comentariu: