marți, 18 septembrie 2018

UN PROST.



..
Mindless zombies walking around with a limp and a hunch,
Saying stuff like, “you only live once.”
You’ve got one time to figure it out
One time to twist and one time to shout
One time to think and I say we start now
Sing it with me if you know what I’m talking about.


Lucrurile se-ntîmplă cam așa:

- Eu "văd ceva bun" într-o ființă, și mă apropii de ea.
- Cei din jur sar repede cu sfaturi nesolicitate, dinalea "spre binele meu": "e nașpa, e nesimțit(ă), e rău(rea), e interesat(ă), nu îi da ajutor, nu te apropia, păstrează distanța, spre binele tău etc."
- Io mă îmberbecesc, că "io știu mai bine", mă iau în gură cu toți. Că io "știu ce am văzut". Că io nu țin cont de gura lumii, aia de "numa' pămîntu' o astupă".
- Ei imi spun în final: "Treaba ta, o să vezi tu. Ești un prost".
- Ca un făcut, mă pomenesc după aia în situația de a fi lovit / jignit / acuzat / călcat în picioare chiar de cei pe care i-am susținut împotriva tuturor, că "am văzut io ceva bun în ei".
- And again, and again, and again. De "n" ori.

Mă gîndesc că, probabil, chiar sînt un prost.

..
Death inspires me like a dog inspires a rabbit.


Niciun comentariu: