sâmbătă, 1 septembrie 2018

AȘTEPTǍRI, ACCEPTǍRI [TREI]

Images from LinkedIn



.. Oare lipsa așteptӑrilor te face.. fericit?.. Oare vîrsta înaintatӑ te face automat.. înțelept?.. Oare înțelepciunea e doar o formӑ mai elevatӑ de acceptare a randomului cotidian și atît?..

Mie nu mi-a plӑcut filmulețul ӑsta.
Cine trӑiește în fricӑ, moare în fricӑ. Nu va fi fericit.

Mӑ duc sӑ-mi vӑd de perspectiva mea. Ajustați-vӑ voi așteptӑrile, acceptați-vӑ voi limitӑrile. Fiți voi înțelepți, în locul meu.

26 de comentarii:

JOKER spunea...

Orӑșeanu, chiar nu mӑ intereseazӑ melcii din capu' tӑu. Vaya.

Mihaela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
JOKER spunea...

Mihaela a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "AȘTEPTǍRI, ACCEPTǍRI [TREI]":

Sa ma pupi.

Stii tu unde.


Asta în caz că te apuci să-ţi ştergi urmele, ca de obicei.

Răspuns: Thanks, but no, thanks. Știu că fix asta vrei, textual adică, da' nu mă mai apropii de tine. Sifilisul se poate lua şi aşa, pupînd.

Mihaela spunea...

O sa ne certam asa la infinit.

Pe principiul ''Cel mai destept cedeaza'' eu o sa pun punct aici.

JOKER spunea...

Aştept s-o văd şi p'asta. Apoi o să plouă cu broaşte.

Mă intreb cît de deşteaptă eşti de fapt, încercînd să "cîştigi" jignindu-mă pe blogu' meu. Eşti doar agresivă extrem, şi egotică.

Mihaela spunea...

Nu mai conteaza.

Am incheiat.

Razboiul asta nu are sens.

Mihaela spunea...

Sa te cobori in halul asta, sa-mi zici asa ceva...

Dar si eu ti-am zis destule.

Suntem chit.

JOKER spunea...

Să mă cobor la nivelul comentariilor tale, adică.
Da, am făcut-o, să scap odată de tine din cîrca mea.
Sîntem aşa de "chit" că nu vreau să mai am de-a face cu tine.

Mihaela spunea...

Nope, eu n-am inventat lucruri despre tine.

You're lower.

Ai castigat fiind...josnic.

Un paradox.

JOKER spunea...

Am o arhivă întreagă de comentarii tendenţioase şi jignitoare de-ale tale, nepublicabile. Ce spui tu acolo e o minciună neruşinată ca tine.
Basta.

Mihaela spunea...

Lol.

De ce ''nerusinata''...?

JOKER spunea...

Fiindcă aşa eşti făcută tu.

Mihaela spunea...

Pana si in ultimul moment ai incercat sa ma jignesti.

Cu ''o minciuna ca tine''.

N-ai scapare.

Iti place sa te certi/sa te razboiesti doar de dragul razboiului.

Eu nu sunt asa.

Si ma bucur ca nu sunt asa.

JOKER spunea...

Da, tu eşti scrîşnirea dinţilor.

Mihaela spunea...

Ma bucur.

At least I can.

JOKER spunea...

That's all you can..

Mihaela spunea...

There is much more that I can do.

But not with you.

JOKER spunea...

De "multe" ce eşti în stare să faci, eşti singura-cuc şi cauți atenție la mine, "respinsul". Arată-mi te rog un bārbat, unul singur, care a primit atît de mult bine de la tine de nu a fugit unde a văzut cu ochii. Arată-mi bărbatul ăla minunat care a stat. Şi să nu aud baliverne ca "toți bărbații sînt porci", că nu ține.
Ce te lauzi tu acolo nu are valoare fără fapte. Şi tu cu faptele mai încet, gen. Aşa că mănînci borş cu polonicu', Orăşeanu.

Mihaela spunea...

Ti-as putea raspunde....''same there, batrane''.

''Same there''.

Dar n-o s-o fac.

Pentru ca o stii si singur.

And...for your information....eu i-am alungat pe fiecare dintre ei.

Niciunul n-ar fi vrut sa plece de langa mine. Nici macar unul.

Eu i-am alungat.

Cat despre atentie, mai vorbesc si cu alti oameni.

Necesitatea de a comunica e una profund umana.

Suntem animale sociale, after all.

JOKER spunea...

1. Îţi reamintesc că eu am plecat de unul singur, şi că ai urlat după sex vreun an după aia cel puţin, (pe mail / blog / telefon) pînă ai schimbat "meniul" pe jigniri. Or mai fi fost şi alţii.
2. Acestea fiind spuse, ce pana mea mai cauţi aici? Că nu te convoc eu să-mi comentezi pe blog, necum nu te caut pentru sex. De distrus nu mă poţi distruge, deşi ai cam vrea. Iluzii în ceea te priveşte nu mai am de mult. So?..

Mihaela spunea...

He-he, publici doar ce iti convine, nu?

Doar ceea ce ''te pune in lumina buna'', cum s-ar zice.

How unfair.

How unfair.

As usual.

JOKER spunea...

Nu mai unfair dacît tine, că vii aici să mă jigneşti şi atît. Nu comentezi nimic la obiect, doar mă jignesti pe mine.. Acesta e BLOGUL MEU, nu al tău. Ar trebui să te descalţi de bocancii noroiţi cînd intri în casa omului, oricine ar fi acela. Chestie de bun-simţ.

JOKER spunea...

Deci, ce pana mea mai cauţi aici? Ce mai vrei??
Da, ai fost destul de bună pentru sex, dar nu suficient de bună pentru a te cere de soţie. Asta te arde, ştiu. Na, am scris-o, fiindcă fix aşa e. De aia am tăiat şi sexul atunci, să se rupă. Fiindcă dacă tot mă înjuri, măcar să fie nişte kilometri între noi, buffer.

JOKER spunea...

.. Care.. "blogul tău"?.. că nu mai ai de mult.
Discută acolo, dacă te mănîncă aşa de tare limba. Aici nu mai ai ce căuta.

Mihaela spunea...

Mi-a furat un jeg url-ul.

Nu stiu cum a facut.

Ai idee cine ar putea fi/fi fost?

JOKER spunea...

.. Cum te fură numai pe tine, şi pe alţii nu.. Lumea rea şi invidioasă..
Eu îmi văd de ale mele să nu le fure. Culmea, nu le fură. Ca să vezi, minune..
Hai, caramba de-aici. Cîntă la altă masă. Valea. Tunde-o. Pa-pa. H'adio, pe limba ta.