luni, 28 decembrie 2015

NEVOIA DE OFRA.

Ofra Haza - The Whole Soul [Kol Aneshama, Elo Hi]



Uneori, răsare în mine, de niciunde. Ca o nevoie, ca un dor. Nevoia de Ofra, prototipul Femeii Adevărate, Frumoase și Bune. M-a atins în treacăt cu umbra ei, pe vremea cînd eram mic și prost și nu știam ce vreau de la viață. Chiar și-atunci m-a uimit. De-atunci, am căutat-o într-una, mai mult sau mai putin conștient, în toate femeile pe care le-am văzut vreodată.
O simt în mine, deși n-am întîlnit-o pînă acum în întregul ei. Poate că nici n-o voi (mai) întîlni, în viața asta. Dar nu-i bai, deja e în mine. Iar vieți sînt destule înainte-mi :) nu-i așa.
Cîndva, poate ne vom vedea face-to-face. Cîndva..
Pe de altă parte, asta e frumos la idealuri: deși nu pot fi decît cu mare greutate atinse, nu pot fi nici ușor distruse. Cel puțin, nu de.. fiștecine.

2 comentarii:

DaenIris spunea...

Frumos!
Când ai un astfel de ideal, viața capătă sens, devine trăibilă. :)

JOKER spunea...

:)...
Zilele astea, puterea mea de-a idealiza a fost pusă la grea încercare. Dar, ce nu te omoară, te face mai puternic.