luni, 7 decembrie 2015

CAPACITATEA DE A VISA

Images from Tomorrowland [2015]



Capacitatea de a visa n-o are, pasămite, oricine. Deşi ca hardware nu diferim esenţial unii de alţii, creierul nostru rulează la un anumit nivel software-uri complet diferite. De aceea unii (mulţi) dintre noi nu pot efectiv să viseze. Iar ceilalţi (puţini) pot. Aşa că ne adunăm în doua găşti care se privesc suspicioase peste gard. Iar atunci cînd vreunul nimereşte, nefericitul, în gaşca ailaltă, printr-un accident (naştere, gen), e privit ca un paria tot restul vieţii, timp în care gaşca respectivă se străduie din răsputeri să-l reprogrameze, fără însă nici un succes.
Mai bine ne-am recunoaşte ca ceea ce sîntem şi am trăi în pace, fiecare cu gaşca lui. Interferenţele nu aduc decît suferinţă.
Zic şi eu.. gînduri de boşorog sătul de atîtea tentative eşuate de reprogramare asupra lui.

4 comentarii:

DaenIris spunea...

Mișto de tot, clipul! :D
M-a convins să văd filmul.

JOKER spunea...

:) SF-ul ăsta cred că e fix pe gustul tău.
Observaţiile mele nu au musai legătură cu filmul, aşa că le poţi ignora cînd o să-l vezi.

DaenIris spunea...

adecă...numai mie imi plac basmele, mmmm? :D
(glumesc!)
Da, m-am prins că la texte nu prea e rost de comentat. Dar sunt lucruri interesante pe aici, de aceea continui să-ți trec pragul. ;)

JOKER spunea...

:D
You're welcome, Blue.