marți, 1 decembrie 2015

.. I CAN'T HELP..

Paulina Kopeć - Can't Help Falling in Love [The Voice of Poland IV]



Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you..

Probabil că există şi soiul ăsta de.. înţelepciune, să te îndrăgosteşti numai dacă vrei, dacă nu - nu. Nu am avut, nu am şi nu vreau să am aşa ceva pe inventar. Să fie acolo, la ei.
Eu sint genul ăla de prost care chiar s-a îndrăgostit, de fiecare dată, ignorînd cu talent raţiunea şi sfaturile celor din jur. Nu pot să mă laud cu cine ştie ce succese în domeniu, ce-i drept. Și nici că n-aş fi ieşit cu capul spart, într-un fel sau în altul, de fiecare dată. M-am decis însă că n-o să stau să-mi număr morţii şi răniţii tot restul zilelor care mi-au mai rămas pe-aici, să le otrăvesc şi pe-alea. Vorba aia, e catastrofă da' nu-i bai.
Poate că undeva, pe la vreun sfîrşit de viaţă, voi primi şi eu, precum în clipul de mai sus, ceva bun, cu adevărat bun, care să-mi şi rămînă, în ciuda realităţii previzibile. Sau poate că nici măcar atunci. Dar n-o să-mi pierd somnul de grija asta, pe termen mediu şi lung.
2. Pianoforte. Wow..

Niciun comentariu: