duminică, 30 august 2015

VIZITATORUL

The bat :)



În seara asta, m-a vizitat un liliac. A parcurs tot apartamentul în zbor, trecînd razant pe lîngă capul meu, apoi s-a lovit de ușa de la intrare. După ce l-am găsit și i-am facut trei poze, cu teama viscerală că o să sară pe mine, am aruncat un tricou vechi peste el, l-am prins și i-am dat drumul afară, pe geam. Cînd l-am apucat prin tricou, a scos un chițăit înalt și cu scurte întreruperi, de parcă bătea codul Morse. După aia, în palma mea fiind, s-a liniștit. Cînd i-am dat drumul, l-am simțit cum mi se cațără pe degete, prin tricou. Apoi și-a deschis aripile și a zburat în noapte. Fuse și se duse.

În seara asta m-a vizitat un liliac, mic și pufos. În rest, nu s-a întîmplat nimic cu adevărat semnificativ.

First picture
Second picture
Third picture

Niciun comentariu: