joi, 20 august 2015

DREAMIN' UR DREAM

Nightwish - Ever Dream [Wacken 2013]


... Ever felt away with me
Just once that all I need
Entwined in finding you one day

Ever felt away without me
My love, it lies so deep
Ever dream of me...



Pînă să te cunosc, visam puțin, rar și sărăcăcios, iar muchiile ascuțite ale concretului mă însîngerau în mod dureros în carne și-n spirit, în fiece zi.
Alături de tine am învățat cum să visez cu adevărat, cum să-mi trăiesc viața ca pe un vis minunat, cu ochii deschiși.
Din cauza ta, a ceea ce mi-ai dăruit, sînt încă tînăr în spirit, iar toate loviturile pe care le-am încasat aproape că nu au lăsat urme.
Visez in continuare visul tău, care - dupa ce am co-participat la el atîta vreme - a devenit al nostru, chiar și după ce drumurile ni s-au despărțit în concret. Te port cu mîndrie în mine.
De la tine am învățat, visînd împreună cu ochii larg deschiși, să nu-mi mai fie frică de moarte. Pentru asta, îți sînt dator cu o viață.

Niciun comentariu: