vineri, 4 ianuarie 2013

THE SECRET OF HAPPINESS...

Ice Age: Continental Drift: "STUPID" :)


4 comentarii:

Dreamer spunea...

"Atata timp cat omul este ocrotit de dementa, el faptuieste si prospera." E.Cioran

JOKER spunea...

Mă crezi ori nu, n-am citit Cioran pînă acum. Am încercat, da' e prea pesimist şi bombastic, pentru gustu' meu.
Prefer oricînd umorul lui Caragiale:
Se formează în urbea noastră o soţietate enciclopedică-cooperativă cu numele de "Aurora Economică Română". Scopul societăţii este ca România să fie bine şi tot românul să prospere!,

Anonim spunea...

Secretul fericirii nu consta in a fi..prost, ci in a fi...destept. Desteptat.

Ne vedem in viata aialalta, cum am vorbit....

O sa te gasesc. :)

JOKER spunea...

Probabil o să mă găseşti împingînd o stîncă la deal, ceva. Un ego...
Caută-mă. Dacă nu uiţi...