joi, 10 ianuarie 2013

ANGRY / SAD YM STATUS, @3:00AM

Pe la 3:00AM ciopîrţeam şi eu un film, ca omu'. Şi, cînd colo, din colţu' ecranului, pop-up un status de mess, al unui amic. Citii, uitai o clipă de film şi mă minunai. Aşa că-i trasei un PrtScr, apoi tăiai ceva elemente de identificare, că cică aşa-i frumos, n'est-ce pas.

Ce e de spus aici:
1. că omu-i nervos, rău; 2. că e şi trist, pe deasupra; 3. că are coraj, să spună exact ce-i trece prin cap, fără menajamente, ar zice unii; 4. că e cam nedelicat at least, ar zice alţii; 5. că textu' n-are nici o greşeală gramaticală, aş zice io; 6. că nu prea-i pasă de cine-l vede / citeşte, ba chiar un pic dimpotrivă.

Pentru cei ce cred că-i făcătura, îi invit să observe că io-s în listă cu două beţe mai sus. Cine ştie, cunoaşte.

Suferinţa, în toate formele ei, la tot pasu'.

5 comentarii:

Dreamer spunea...

Ghost e trecut la tine separat, la o alta categorie:)

JOKER spunea...

Era singurul treaz, la ora aia, din categoria People @ Quarantine
:D

Dreamer spunea...

Bine ca macar era la categoria people.

JOKER spunea...

Te-ai supărat pe mine, că am etichetat ca "unfinished businesses" relaţionarea voastră... E om, cu bune şi rele. Am purtat cu el cîteva discuţii edificatoare.
Plus talentul nativ, neformal, pe care l-am remarcat din prima.

Dreamer spunea...

Nu a fost vorba de nicio treaba neterminata...n-a inceput nimic. Si chiar nu m-a suparat nimeni, nici tu ca ai spus , nici Ghost ca e nativ rautacios si se considera superior. Este loc sub soare.