vineri, 13 iunie 2008

… AI MÎNĂ UŞOARĂ – ŞTII ASTA, DE FAPT…

"Sleeper, Lost in Dreams" by James Christensen
Nici nu te-am observat cînd mi-ai înfipt cuţitul ăla în spate, ai mînă uşoară - ştii asta de fapt - nu eram pe fază şi n-am prins momentul. Port roşu în ultima vreme – sînt o persoană deocheabilă – aşa că pata de sînge n-a bătut la ochi nimănui, plus că, în afară de tine, se pare că în ultima vreme persoana mea nu atrage atenţia nimănui în mod special. M-am prins de-abia acasă, dezlipindu-mi cămaşa de sîngele uscat de pe rană. S-a sfîşiat brusc în clipa cînd am ajuns la cuţit, vezi, de-aia îmi place de tine, întotdeauna ascuţi bine cuţitele, înainte să le-nfigi în spatele oamenilor, aş putea să te numesc (aproape) un prieten adevărat. Măcar pentru asta.

De vreo oră tot stau şi mă uit peste umăr şi-apoi în oglinda din baie, vreau să spun că arată cool rău cuţitul acolo, din profil mai ales. Aş avea o rugăminte la tine, aproape – prietene al meu: cînd îl vei înfige (inevitabil) pe următorul, te-aş ruga să faci un efort să fie simetric cu primul. Să am o pereche, s-arate ca doi muguri de aripi de înger.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma intreb cui dedici aceste randuri, Bardacimea Ta?

JOKER spunea...

Mda, am putea, in extremis, sa shi particularizam.
... Sau nu...