miercuri, 21 mai 2008

TRUST ME, SÎNT OM SERIOS

Aş vrea să-ţi înteleg structura, sînt antropolog şi-aş vrea să te-nţeleg. Interesul meu e pur ştiinţific, sînt cercetator, studiez Eternul Feminin, deci stai relaxată, nu-ţi trag clopotele, ţi se pare ţie. Întotdeauna prima impresie-i greşită, ştiu ce spun, doar sînt expert în domeniu. Aşa e privirea mea obişnuită, n-am ce face, am genele lungi şi sprîncenele mobile (le pot arcui la comandă, independent, pot să-ţi fac o demonstraţie dacă vrei...) dau tuturor femeilor impresia greşită că m-aş uita după ele, după fundul lor mai exact. Cînd colo interesul meu e pur ştiinţific, sînt antropolog prin vocaţie. Deci sufletul tău mă interesează de fapt, de el vreau eu să m-apropii, trupul ţi s-a nimerit din întîmplare prin zonă şi stă drept în drumul către sufletul tău, de-aia tot dau peste el. Absolut fără intenţie.

Deci trust me, doar sînt om serios, deja am o notorietate de om serios care a-nceput să mă enerveze chiar şi pe mine.

Niciun comentariu: