duminică, 28 octombrie 2018

SCHIMB DE IDEI, LA NIVELU' TǍU.

Scott Hoying and Rozzi Crane - Bust Your Windows / Why Don't You Love Me




M.O. [to: me] 4:59 PM

Sa nu uit, totusi.

O ai mica si nu m-ai satisfacut.

Stiu ca ti-ai dat silinta.
Chiar stiu asta.

Insa daca nu avea ce intra, nu avea ce intra.
The facts are facts.

V. era mai bun.

Am facut o prostie sa-l schimb cu tine.

Si da, ai dreptate sa te simti amenintat de V..



G. B. [to: M. O.] 5:08 PM

:))))))))
Asa am auzit, ca nu exista operatie in lume care sa scoata p... din creierul unei femei, odata ce a intrat.
M-am indoit, dar tu imi confirmi.
Eu ma simt amenintat de tine, de rautatea si lipsa de iubire din tine. Nu de alti barbati din viata ta.
Si ce s-a ales de ei? Pai, praful s-a ales, indiferent cit de lunga le e p... . Fiindca M. e defecta, si vrea sa se razbune pe toti, in loc sa-i iubeasca, de aia.
Nu din cauza mea esti singura, ci din cauza ta.
Hai, tine-te de cuvint o data in viata si du-te.






..
I bust the windows out your car
But it don't compare to my broken heart
You could never feel how I felt that day
Until it happens, baby, you don't know pain
..


Niciun comentariu: