joi, 18 octombrie 2018

GOTH-LIKE
[repostare]

Dayana Crunk


"Presupun cӑ toți facem asta, cînd ne rupem de ceva sau de cineva ce ne ține în loc. Cînd ne smulgem din plasa pӑianjenului. Cînd ne hotӑrîm sӑ nu mai trӑim în trecut, sӑ trecem mai departe. Indiferent de ce ne rezervӑ viitorul. Gen.

Iar eu constat a milioana oarӑ cӑ mӑ vӑd pe mine ca pe o femeie frumoasӑ. Fiindcӑ sînt cu adevӑrat frumos pe interior, de aia.
:) "


01.12.2017


A trecut aproape un an, și iatӑ cӑ iarӑși m-am întîlnit cu situația asta, numai cӑ de astӑ datӑ nu mi se mai întîmplӑ mie. Eu am scӑpat. Acum anticipez cӑ urmeazӑ sӑ ți se-ntîmple ție, fiindca deja începi sӑ te prinzi cӑ șobolanul ӑla nu te meritӑ.
Ce ciudat, am locuri în lojӑ la spectacol, și nici mӑcar nu mӑ bucur. Durerea mea, a ta sau a altuia, nu e motiv de bucurie pentru mine.

Și da, tu ești cu adevărat o femeie extraordinar de frumoasă..

Niciun comentariu: