duminică, 9 aprilie 2017

16 CU 10.

Pentatonix - End of Time [Beyonce Cover]


So.. azi am avut o altă repriză de "vis-cu-ochii-deschiși". A fost declanșată de anumite triggere. A fost conflictual, dur. Mi-am măsurat tensiunea după, era cea din titlu. Pesemne am niște conflicte care îmi colcăie prin subconștient, gen. După ce am ieșit din starea asta, mi-am spus că va trebui să dau ochi cu o parte din oamenii ăia în zilele următoare, așa că să mă relaxez. Cu cealaltă parte din ei, thanks God, nu trebuie. Tensiunea a coborît și ea în vreo oră, cuminte, la 13 cu 9. Funny.
Interesant: video-ul postat a fost lansat în 2012, anul în care am divorțat. Parcă am trecut prin iad de atunci, așa simt..
Plus altă chestie: Pentatonix merită ascultat la căști, because of Avi, evreul cu bașii, și a lu' Kevin, negrul cu ritmu'. Aviz celor ce nu ratează nimic din ce postez.
Aproape nimic, de fapt.. Că degeaba citești logic, dacă ești limitat în simțire. Decît așa, ai putea nici să nu mă citești, gen.
Pe bune, ai putea nici să nu mă citești.

Niciun comentariu: