miercuri, 13 ianuarie 2016

".. THE SPECIAL CHALLENGE.."

New Zealand Maori Haka - Timatanga [2010]



Te pomeneşti că loviturile-ncasate nu te mai slăbesc, ci dimpotrivă, te fac mai puternic. Și te întrebi atunci oare din ce eşti făcut, ce energii teribile zac în tine. Apoi treptat îți trece starea de şoc, te obişnuieşti cu ideea şi treci mai departe, spre o altă etapă a vieții tale. Calm, firesc, liniştit. Ca şi cum nimic cu adevărat semnificativ nu s-ar fi întîmplat.
Totul e să-ți depăşeşti frica aia, că alegînd o cale sau alta, ai pierde ceva. Frica.. de viață.

...
Aim for the mountain
to arrive at the plain,
and also for the sky
to arrive at the hilltop
...

5 comentarii:

DaenIris spunea...

:) Ii ador pe băieții ăștia! Și-mi plac la culme ritualurile lor războinice!!

Cât despre teoria loviturilor care te fac mai puternic, am dovezi că sunt aberații. Nici măcar in sport nu se aplică, acolo intervenind in timp uzura și accidentările.
Loviturile nu te fac mai puternic ci te inrăiesc. Sau te bagă in depresii din care risti să nu mai ieși.

JOKER spunea...

Mă bucur că-ţi plac băieţii, sînt de admirat. Am scris cîndva o postare detaliată despre Haka (ştii că sint cel putin 3 variante, actuale?..), e pe blogu' ălălaltu'. E o formă de implicare totală, pe care noi, oamenii "civilizaţi", aproape că am uitat-o..
Aşa am constatat recent, că sînt ca tancu' trecînd prin boscheţi. Adică nimic nu mă mai atinge structural. Pesemne că există un anumit nivel de stress de la care se descătuşează energii de care nu eşti conştient, care te ajută să treci relativ uşor peste toate. Ca tancu', da, aşa mă simt.

DaenIris spunea...

Da, recunosc că-mi plac băieții! :D Iar ăstia cu atât mai mult, că-s speciali.

Am citit ceva despre Haka, dar nu cred să fi retinut că-s 3 feluri. Când voia avea timp, caut la matale pe blog și citesc. :D

Eh, ia vezi să nu cumva să-ți pierzi sensibilitatea. E o formă extremă de autoapărare a eului, numită popular miserupism, când nimic nu te mai atinge. Dar nu te gândi că ar fi un lucru bun. Că omul are nevoie de sensibilitate, altfel n-ar fi fost inzestrat cu ea.

JOKER spunea...

Nu mă simt mai nesimţit decît am fost pînă acum :) atîta că nu mă mai atinge nimic, în mod dureros. Nu mă mai deprimă nimic, nu mă mai dărîmă nimic. E ca şi cum aş fi în exterior, şi mă uit încoace printr-un geam. Efect de Distonocalm, 100% natural :D

DaenIris spunea...

Foarte tare! :D