duminică, 10 ianuarie 2016

PREDATOR AND PREY

Images from Hitman [2007] 
1.


.. Te întrebi, cine e de fapt aici prădătorul, și cine prada. Discutabil, al dracului de discutabil..

2.

Apropos de relațiile prădător - pradă. Am auzit că crocodilii, cînd își prind prada, nu o mănîncă imediat. Mai întîi cică o țin la fezandat, pe fundul apei, o vreme. Chestie de gusturi, presupun. Și cică uneori prada încă se mai zbate, scăpînd din capcană, și iese singură la suprafață. De regulă moartă.
Cît tupeu să ai, să nu te lași fezandat cumsecade, înainte de a fi mîncat. Că de mîncat oricum te mănîncă, nu scapi.. da’ măcar să-i strici gustul. Gen.
:)

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
JOKER spunea...

Tocmai, că nu vreau să mai am de-a face deloc cu tine. De aia te-am şi lăsat să latri singură în folderul ăla. Să te înveţi şi tu cu singurătatea, gen.
Măcar mi-am stricat gustul. Gustul meu, gustul prăzii. Să faci indigestie. Sîc.