luni, 17 februarie 2014

THE M.M M.


În fiecare dimineaţă de luni (din ultimii.. oare cîţi ani?..) mă aşteaptă cuminte, în folder-ul lui, un memo. Care se cheamă chiar aşa: The Monday Morning Memo. De regulă nu mă obosesc să-l citesc, însă azi mi-a atras atenţia titlul: Guilt, Shame and Failure. Pentru evitarea posibilelor neîntelegeri, lucrurile sînt puse la punct încă de la bun început: "Guilt is about what you have done. Shame is about who you are. Failure in business has no connection to either of these". Funny.

Apoi: Warren G. Bennis had a failure epiphany that changed his life. He says, "The leaders I met, whatever walk of life they were from, whatever institutions they were presiding over, always referred back to some failure: something that happened to them that was personally difficult, even traumatic, something that made them feel that desperate sense of hitting bottom -- as something they thought was almost a necessity. It's as if, at that moment, the iron entered their soul; that moment created the resilience that leaders need."
Wow... carevasăzică sînt pregătit, prin ceea ce încasez acum, pentru... viitor... Adică e "ceva" de capul meu... Adică chiar există un... viitor... un.. scop, un sens... Ca să vezi... Mda.

Am verificat acu': primesc memo-urile astea din 2007, dinainte de a avea blog adică. Cumva, "dinaintea erei... Bardacului". A celui de acum.

Mişto e că au şi varianta audio a memo-ului. Asta dacă ţi-e lene să ceteşti :)


Şi mai au ceva acolo, pentru cei ce ştiu să caute mai... mult: Broken Angel Gallery. Aici, aici şi aici.

Nightwish - Amaranth

Niciun comentariu: