duminică, 16 februarie 2014

PRIN SOMN.

Daughter - Still




... Two feet standing on a principle
Two hands digging in each others wounds
Cold smoke seeping out of colder throats
Darkness falling, leaves nowhere to go...


... Mda.


În altă dezordine de idei, am avut un vis. Un vis "de zi", interesant, cîtă vreme am tras un pui de somn cu laptopul cald legănîndu-mi-se pe burtă în ritmul respiraţiei.
Pe lîngă ceva chestii cu tentă SF (apariţia unor semne ciudate pe suprafeţe mari ale pavajului devenit translucid, pe care subsemnatul le identifica cam prin tot oraşul şi le aducea în atenţia autorităţilor, bla bla..), am visat că îmi pierdeam vremea pe la o petrecere, din aia gen club cu multă zbînţuială. Io fiind singur şi cam fără chef, îmi pierdeam vremea aia pe lîngă intrare. Ca un făcut, tot dădea peste mine într-una o.. fată, aparent din greşeală, că ţinea pălăria trasă pe ochi şi pesemne nu vedea pe unde merge, iar eu consumam ceva energie, încercînd să scap din îmbrăţişările ei cică involuntare, din acelea cu mîinile coborînd cam prea jos, pe mine. Asta pînă o dată, cînd m-am întors şi-am sărutat-o. Apoi m-am oprit brusc la jumătatea sărutului şi i-am spus ceva de genul "nu vreau să consumăm totul de-odată, vreau să mai rămînă ceva, să dureze".. Fata a rîs.
N-am avut vreo reacţie sexuală, ci mai degrabă sentimental - senzuală. Interesant.
Era îmbracată într-o rochie de catifea neagră. Avea păr lung, blond, care-i încadra faţa în cîrlionţi mari.
Nu i-am văzut ochii, de palarie.

Niciun comentariu: