joi, 8 august 2013

TREI HǍLBI

LOTR - Beer Fest :D

Trei hălbi de căciulă, adică. Cu asta s-a soldat, ca sa zic aşa, întîlnirea pur întîmplătoare din seara asta cu Maestrul I.. [....] Mai întîi am stat de vorba vreo cinci-zece minute la marginea drumului, apoi mi-a propus într-un mod de nerefuzat o relaxare lichidă şi rece, care s-a concretizat la terasa machidonească din zonă, cîteva minute mai tîrziu. Prilej unic de a ne dezbăra de inhibiţii şi de a depăna vorbe, nerostite poate de ani. Da, ai dreptate, Maestre, încă mai ţin totul în mine, ca într-un butoi cu presiune. Da, ai dreptate, Maestre, trebuie să-mi permit să mă relaxez, să mă gîndesc şi la mine, for a change. Da, ai dreptate, Maestre, trebuie să-ndrăznesc să mă revolt, să ies odată din jugul în care m-am înhămat cu docilitate, cu atîţia ani în urmă. Neavînd atunci de ales. Revolta aduce după sine propriile rezolvări, zici tu. Revolta, în sine. Înclin să-ţi dau dreptate, ştiind că în curînd chiar mă voi putea revolta, cu toate riscurile asumate doar pentru mine, de data asta. Da, ai dreptate, Maestre, trebuie să-mi las loc să fiu, să respir. Şi da, ai dreptate, Maestre, bărbaţii au nevoie de atît de puţin, pentru a fi fericiţi...
Fata de la masa alăturată te-a remarcat şi ea, din ce-am văzut eu. Era şi greu să nu. Body language, cum spui matale...
Pentru tine redeschid blogul în seara asta. Îl voi ţine deschis ori nu, zic acu', funcţie de intemperii. Cel mai probabil că da, pana mea. Şi dacă or să-mi iasă pasenţele, o să mă las de fumat pe bune.
Iar cînd am ajuns acasă am profitat de plus-ul de energie, făcînd toate într-un ritm alert, cam prima jumătate de oră.
Observaţie colaterală: pîinea şi berea au cam aceleaşi componente de bază.
Şi încă ceva: data viitoare fac eu cinste.
:)

4 comentarii:

ici-colo spunea...

poate mai citesti inca o data ce ziceam acum cativa ani; pentru ca te-am sfatuit sa faci exact ce m-am sfatuit atunci si pe mine:

http://cutia-cu-maimute.blogspot.ro/2009/07/fa-ti-un-serviciu-ia-o-razna.html

JOKER spunea...

@ Lucian: Am recitit, Maestre. Însă ştii bine că, pentru a se-ntîmpla orice, în principiu, trebuie să se-adune o masă critică.. care e în curs de a se constitui. În mine, precum şi în atîţia alţii...
Va veni şi clipa aceea, va veni.

ici-colo spunea...

mestereeeeeeeee, masa critica s-a adunat de mult timp, nu mai trebuie decat sa incetezi sa o ignori; pentru ca am o veste pentru tine: sorry, nu vei trai 1000 de ani :)

JOKER spunea...

@ Lucian: Daca s-a făcut masa critică, urmează explozia... ori reacţia controlată. Aşa zice fizica.
Om videa :D