sâmbătă, 10 august 2013

... ŞI ÎNCǍ TREI...

LOTR - Beer Fest 2 :)

... hălbi, tot de căciulă, aseară. Şi iar ai facut tu cinste, şi iar nu te-am putut contrazice, Maestre. Ca o paranteză aici, elocinţa ce-o posezi se întoarce uneori împotrivă-ţi. [....]
Cîndva, pe la halba a doua parcă, mi-ai spus că Dumnezeu are trei tipuri de răspunsuri, atunci cînd cerem ceva: Da, Nu acum şi ultimul, dar nu cel din urmă: Am pregătit ceva mult mai bun pentru tine. Iar noi, orbiţi de toate ale noastre, nu-L înţelegem. Viaţa, ca o încercare continuă de a-L înţelege pe Dumnezeu, de a fi în acord cu căile deschise de EL... Mda.
Mi-ai mai spus să încep să mă detaşez de problemele altora, să-ncep să-mi trăiesc propria viaţă. De parcă aş avea de ales.. Nu că aş fi vreun detaşat. Aş vrea eu...
... Histrionic, ziseşi... bine...

4 comentarii:

ici-colo spunea...

histrionic e putin zis :)

da, acum multa vreme (intr-o situatie similara) mi-a zis cineva o vorba pentru care mi-a venit sa il strang de gat: raul este binele pe care nu il intelegi... acum.

avea perfecta dreptate; dar mi-a mai trebuit cativa ani pana sa inteleg asta :)

ici-colo spunea...

faina faina cantarea asta bachica, stii? :)

JOKER spunea...

@ Lucian: Păi nu ziceai matale că nu există energie bună ori rea, ci doar energie?... Numa' proştii ca mine o simt că-i aşa ori altminteri. Încă..

JOKER spunea...

@ Lucian: Faină-faină, da.