duminică, 2 iunie 2013

UNKNOWN NUMBER

The Unknown cover number 5 by theirision




Atunci cînd primeşti un telefon de la un număr ascuns (unknown number), aproape sigur există o intenţie în spatele lui. Adică nu-i tocmai o întîmplare, ca atunci cînd i se-apasă cuiva de-aiurea butoanele de la telefon în buzunar, cînd se-aşează din greşeală pe el, gen. Ştiu asta precis, prin natura meseriei.

Cînd ţi se mai întîmplă şi la o oră exactă, de exemplu la miezul nopţii, cum tocmai mi s-a-ntîmplat, nu poate fi altfel - ca intenţie - decît cu o profundă semnificaţie. Am răspuns aproape imediat, cu un simplu Alo, da. Neutru, deschis oricărei opţiuni. Asta pentru că, tot prin natura meseriei, sînt obişnuit să primesc telefoane de la numere pe care nu le cunosc, în timpul zilei, ce-i drept. Am auzit ceva zgomote de la capătul celălalt, nu le-aş putea defini cu exactitate, probabil am fost sunat din mers, ori cînd se deschideau / închideau nişte uşi. Nici o vorbă, nici o răsuflare, nimic. A durat fix patru secunde. Răspunsul meu plus tăcerea de după.

Am mai primit de vreo două ori telefoane de genul ăsta în ultimul an, tot noaptea, tot fără să mi se spună vreun cuvînt. Am oarece idee cine ar putea fi şi - ţinînd cont că deja există un colectiv de determinări, cum s-ar zice, chiar dacă nu tocmai cu relevanţă statistică - pot deja să presupun care ar putea fi hai-să-le-zicem motivele.

Spre deosebire de alţii, eu nu mă consider hărţuit, primind genul ăsta de telefoane. Aş prefera însă să conţină un mesaj explicit. De ce nu, precum cel din clipul de mai jos.

:)



4 comentarii:

Ghost spunea...

jokere, io eram. voiam s-o sun pe medusa, de emoţie am format aiurea, apoi a crăpat conexiunea că eram spre capătu tunelului cu ochii pe lumină şi când m-am trezit am uitat toată treaba. mă scuzi, adică...

p.s. pentru număr ascuns merge metoda breaking bad; glas hotărât, fără introducere şi textul: s-a rezolvat. apoi închizi.

JOKER spunea...

@ Ghost: De două ori m-ai lovit, maestre, odată că mi-ai dat speranţe, apoi că mi le-ai ucis. Încă nu mă pot decide care lovitură a fost mai dureroasă. Io aşteptam mîngîieri şi cînd colo... Stai să-mi treacă şocu'.
:)

Ghost spunea...

jokere, m-am mai gândit. nu eram io.

JOKER spunea...

@ Ghost, again: Tocmai cînd începusem să mă obişnuiesc cu ideea... Asta fu a treia lovitură, suflete.