duminică, 23 iunie 2013

GRAFITTI, PLUS.


Grafitti by ORTAKU (crop)

Am găsit grafitti-ul ăsta superb, întins pe un întreg perete al unei staţii de transformare, prin zona Valea Ialomiţei, din Drumul Taberei. By ORTAKU, dacă am înţeles eu bine. Nu m-am abţinut şi l-am pozat, că era mult prea mişto.
... Păi, cum adică ce-am căutat io acolo?... Eh, ce-am căutat am găsit. [....]
Mai jos, poza întregului perete, "stricată" umpic de prezenţa unei maşini. Din fericire, de o culoare neutră.

Grafitti by ORTAKU (full wall)
Şi 2, cum ar zice cineva: un videoclip pe care nu l-am mai văzut de muuuultă, muuuuultă vreme. Vesel şi trist, în acelaşi timp. Poate că da, şi umpic misogin :)
Ah, L'Amour by Don Hertzfeldt
Mereu mi-am imaginat că e loc pentru fiecare sub soare. Poate că aşa sînt eu, un idealist. Ori un nerealist, who the fuck knows exactly these days...

4 comentarii:

ici-colo spunea...

chiar e fain-fain grafitti-ul, idealistule :)

si sa stii ca nu esti singurul...

JOKER spunea...

@ Maestrul: Aşa e, chiar e fain-fain. Am fost şi eu o dată-n viaţă cînd trebuie şi unde trebuie...
În rest, "umpic" defazat de realitatea concretă, cum mă ştii. Ailaltă faţă a idealismului, you know..

pandhora spunea...

expresiv,da...
uneori cred ca asa ma simt pe dinauntru...

JOKER spunea...

@ Pandhora: Uneori aşa ne simţim toţi, pe dinăuntru... O fi bine, o fi rău?...