marți, 11 decembrie 2012

WHAT'S A NICE KID LIKE YOU DOING IN A PLACE LIKE THIS?...

What's a Nice Kid Like You Doing in a Place Like This? - Hanna Barbera's Alice in Wonderland [performed by Sammy Davis Jr.]


Direct approach: Zilele astea am sughiţat copios, cică asta înseamnă că am fost subiect de discuţie între doi (două) ori mai mulţi (multe). Apoi m-am uitat pe niste contoare de trafic şi-am văzut "lume nouă", intrînd cam de-a dreptul pe anumite postări. Nimic nu-i întîmplător, nu-i aşa, carevasăzică sînt obiect de discuţii şi de studiu. Acestea fiind zise, mă folosesc de această ocazie pentru a vă dedica vouă, celor ce mă analizaţi / studiaţi zilele astea, cîntecelul de mai sus, "fără intenţii malvolente", cum spunea cineva. Şi da, de a vă spune cîteva cuvinte despre mine. [....]

* Scriu în blogul ăsta de niste anişori, ca nevoie de a exprima un surplus interior. Blogul are caracter personal, uneori exprim stări, alteori idei.
* Îmi place frumosul pe care-l identific, spre bucuria mea, în cele mai neaşteptate locuri şi în cei mai neaşteptaţi oameni şi încerc, pe cît posibil, să imbrac tot ce spun ori scriu într-o haină frumoasă.
* Am aspiraţii interioare uşor utopice, dacă e sa luăm ca etalon realitatea de-afară, ceea ce bănuiesc că se cam vede, însă nu încerc să le impun nimănui, ca model de comportament. Le păstrez pentru mine.
* Nu am pretenţia că aş fi o persoană profund spirituală, deşi atingerea spiritualităţii nu m-a ocolit pînă acum şi mă feresc de a urma căi ori modele ale altora ce mi se par forţate ori nepotrivite mie.
* Nu înghit indivizii care insistă să "dea lecţii" aşa-zis morale ori spirituale fără să li se ceară, iar faţă de cei ce-au incercat "doctorii" de genul ăsta pe mine am impus o distanţă.
* Consider că libertatea de a lua propriile decizii este un drept natural şi nu intenţionez să renunţ la el.
* Sînt conştient că orice decizie, urmată - implicit - de o acţiune, aduce cu sine consecinţe, pe care sînt pregatit să mi le asum.
* Am depăşit nivelul de aroganţă de a mă considera obiectiv. Obiectivitatea va veni probabil mai tîrziu, la vremea ei, la un alt nivel de maturitate; pînă atunci mă consider subiectiv, exprimîndu-mă pe mine şi ceea ce simt.
* Şi da, uneori îndrăznesc să visez. Oricît de mult aş enerva anumite persoane, visînd, tot o fac.

3 comentarii:

pandhora spunea...

off,off cine te supara pe tine de simti nevoia sa te explici?
citind ce ai scris mi-am dat seama ca nicio clipa nu m-am andit sa fiu obiectiva pe blogul meu...in acest caz o sa fac si eu ca tine recunoscandu-mi subiectivismul :)
in ceea ce ma priveste deja stii ca imi face multa placere sa trec pe aici :)

JOKER spunea...

Eh, lumea rea...
Da, unii au nevoie de explicaţii, pentru a mă înţelege. Pentru ei, trasez limite. Fiindcă ei se pare că nu şi le cunosc.
Nu tu erai "subiectul" postării, stai liniştită.

pandhora spunea...

nici nu mi-as fi imaginat ca as putea fi :P