miercuri, 19 decembrie 2012

BACK IN BLACK

B & W Shadows by Wallbase.cc

Pleoape umflate, ridicîndu-se-ncet, cearcăne. Întuneric preschimbat în lumină murdară. În jur, realitatea.

Gusturi, mirosuri, senzaţii. Fum, cîrlionţat imposibil, amar. Glasuri fără-nţeles de afară, reverberînd deformat prin gri de betoane, a peşteră.

Afară. Frig mut, în lumina puţină. Aburul expiraţiei disipîndu-se scurt, la doar centimetri de faţă. Vedere periferică tăiată de glugă. Ceaţă-ngheţată în aer, nălucă de talc. Pete albe de zăpadă, pete gri de zăpadă, pete negre de zăpadă, pete negre, asfalt. Asfalt îngheţat. Asfalt acoperit de-o pojghiţă albă de gheaţă de ceaţă. Frunze moarte, prinse în gheaţă. Oameni crăcănaţi, să n-alunece. Paşi în zăpada-ngheţată, tîrşîit, glaşpapir pe timpane. Glezne-ncordate. Priviri în pămînt. Motoare ambalate prin vată. Tăcere.

În piept, o durere surdă, în suflet, nimic. În jur, pudră de gheaţă. Realitatea, proastă afacere.

[....]
Enya - Orinoco Flow // Sail Away [Henry Krinkle Top of the Morning Mix]

9 comentarii:

Anonim spunea...

Sssshhhhh....

(Fii puternic tentat sa le publici.)

Si pune mana sa dormi!

JOKER spunea...

:]...

pandhora spunea...

m-a luat cu frig asa putin citind ce ai scris...

cu toate ca arati usor bizar in fotografia asta mi se pare ca aici esti mai "tu" decat in cealalta...
imi place :)

JOKER spunea...

Frigul, ca lipsă a căldurii. Doar o altă formă de lipsă, între atîtea altele.

Nu mi-am mai lăsat barbă de mult. Ani. Să văd cît rezist.

pandhora spunea...

da...ca si intunericul in lipsa luminii,ca si raul in lipsa binelui...
poate ca si barba acopera o lipsa :)
sau o absenta :)

JOKER spunea...

Poate.. Viitorul va revela asta, poate.

În schimb (auto)ironia din ochi e încă acolo. Am verificat cu atenţie, cînd am ales poza. Nu risc să mă iau prea în serios.

pandhora spunea...

am invatat sa vad asta la tine :)

Anonim spunea...

Nu mai stiu ce inseamna emoticonul ala.

Translate it for me.

JOKER spunea...

:] înseamnă "zîmbet trist"...
E o corcitură de :) şi :|... Adică încă mai poţi să zîmbeşti, da' nu cu un zîmbet "întreg".. ci cu unu' mult prea încărcat de tristeţe.
Am constatat, acu' ceva vreme, că emoticoanele existente nu acoperă toate emoţille simtite. De mine, at least..

Translating, just for U.