sâmbătă, 21 martie 2020

.. "THE TOXIC KISS"..

Nightwish - Ghost River [Wacken 2013 - OSD Lyric HD]


..
What is it you dream of, child of mine?
The magic ride, the mermaid cove?
Never met a kinder heart than yours
Let it bleed
Leave a footprint on every island you see

"I am the painted faces, the toxic kiss
Sowing of doubt, troll beneath the bridge
Come across
Death by a thousand cuts
Believe it, we live as we dream / scream"

"I am the desert-scape, the sand inside your hourglass
I am the fear and abuse, the leper children
Every eye sewn shut"
..


O constatare enervantă: am detector încorporat de tristețe, rezonez imediat cu ea. Așa m-am apropiat, în timp, de.. femei de care n-ar fi trebuit să mă apropii vreodată, că am rezonat la tristețea din ele. Așa rezonez acum la tristețea din Italia.. Boul bălții ce sunt, nu mă învăț dracului odată să stau deoparte..
Pesemne că tristețea aia e și în mine, de aia. Mi-aș dori să fiu mai nesimțit, gen.
Azi fata mi-a spus că io n-o să mă imbolnăvesc de chestia asta. Așa simt și eu, că nu-i pentru mine. Eu nu-s aici ca să mor, nu scap io așa ușor. Io-s aici ca să mă chinui..
Funny: am povestit pe discord faza cu “decrețeii” și “covideii”, și mi-a răspuns unu’, John Willow, că “Corvid describes the family of crows. So perhaps the Covid-19 generation will be the 'Crow Generation'.” Interesantă asociere.
În altă (dez)ordine de idei, cică de săptămâna viitoare cândva o să lucrez remote, de-acasă. Mai am niște trebi luni-marți ce necesită “hands-on”, și după aia gata: VPN și redirect pe mobil. Pana mea, începe..

Niciun comentariu: