vineri, 20 martie 2020

SONG OF MYSELF, WITH LOVE..

Nightwish - Song of Myself [Wacken 2013 - EXTENDED Full Song]




..
I see all those empty cradles and wonder
If man will ever change

I, too, wish to be a decent manboy but all I am
Is smoke and mirrors
Still given everything, may I be deserving
..



Azi, prin mall, oamenii se comportau de parcă deja ar fi bolnavi. Trist.
Constat că eu, "depresivul", "antipaticul", sunt mai optimist decât majoritatea celorlalți. Chestia asta mă sperie.
Tot azi am estimat că, așa cum cei din generația mea apărută în urma decretului ceaușist anti-avort au fost numiti "decreței", cei ce se vor naște la anu' ca urmare a carantinei generale la domiciliu ce va urma vor fi numiți "coronei". "Ba covidei", am fost contrazis într-un glas din tribune. Mda.

Niciun comentariu: