vineri, 12 aprilie 2019

DE AIA.

Nightwish - End Of All Hope [Bloodstock 2018 HD Enhanced Audio - Remastered]


Mergeam spre scîrbici pe aleea dintre blocuri de dimineață, printre băltoace, mijind ochi prin spicul de ploaie, și-mi ziceam că e totuși bine pentru aprilie, că ar putea fi și mai rău. Atunci am văzut gipanul venind încetișor din față și m-am dat într-o parte, să treacă. A accelerat brusc și m-a făcut de sus și pînă jos cu apă din balta de proximitate. Surprinzător, mi-a venit să rîd, în timp ce apa șiroia pe mine. Iată "mai răul" ăla, mi-am spus cu un zîmbet (auto)ironic și ud, și m-am întors dupa gipan arătîndu-i degetul.. mare. Apoi m-am gîndit că trebuie să compensez chestia asta cumva, așa că în următoarea jumătate de oră am pus la Loto și i-am dăruit flori unei fete frumoase.
Fiindcă norocului trebuie să-i amintești că exiști, și fiindcă strălucirea aceea inefabilă din ochii ei, care-mi face atîta de bine, trebuie întreținută cumva. De aia.

..
Angels, they fell first but I’m still here
Alone as they are drawing near
In heaven my masterpiece will finally be sung
..


:)

Niciun comentariu: