sâmbătă, 12 ianuarie 2019

.. SEARCH FOR BEAUTY..

Nightwish - The Poet and the Pendulum [MOTHER & FATHER]


Da, ai dreptate, sîntem egoiști. Ne pasă numai de noi și de ce vrem noi, nu ne pasă de alții. Fiindcă nu am fost educați corespunzător. Fiecare, limitat de capacitatea lui de a visa și a-și imagina, de dorințele lui. Fiecare, mult prea aproape de cîte un copac, ca să poata vedea pădurea în ansamblul ei.
Am fost învățați să facem un milion de lucruri inutile, dar lucrurile importante în viață nu. Nu am fost educați cum să iubim, cum să dăruim, cum să facem față durerii unei despărțiri, unei boli necruțătoare.. așa că atunci cînd sîntem puși în situația de a face vreunul din lucrurile astea, pentru noi dar mai ales pentru alții, procedăm stîngaci, după ureche. Greșim. Știm, în schimb, sa recităm PI cu zece zecimale, dintr-o suflare.. de parcă ar ajuta la ceva.
Și-uite-așa, ne trecem viața, atîta cîtă mai e.
De aceea ți-am dat ție cealaltă pereche de chei, ca în caz de ceva, gen moarte sau stroke, să mă găsești tu, nu alții. Fiindca știu că pentru tine contează, că ție îți pasă.


Be still, my son
You’re home
Oh when did you become so cold?
The blade will keep on descending
All you need is to feel my love

Search for beauty, find your shore
Try to save them all, bleed no more
You have such oceans within
In the end
I will always love you

The beginning.


Niciun comentariu: