duminică, 27 ianuarie 2019

LIBER ARBITRU ȘI CONTROL.

Nightwish - Amaranth [LIVE @ Summer Breeze Open Air 2015]



Am liberul meu arbitru. Deasupra mea e numai Dumnezeu. Ascult de EL și de cine aleg eu să ascult, după buna mea voie.
Simt nevoia s-o spun tare și răspicat, deoarece imensa majoritate a oamenilor pe care i-am întîlnit în viața asta au încercat să exercite o formă sau alta de control asupra mea. Există și cîteva excepții notabile, între care două femei, care au înțeles că eu trebuie să iau propriile decizii în ce mă privește, chiar dacă ar fi avut ceva de cîștigat de pe urma mea controlîndu-mă. Așa că lor le-am dăruit de bună-voie tot ce am avut, fără să aștept nimic pentru mine în schimb. Fiindcă în sistemul meu de valori ele sînt diamante pure, strălucind orbitor în mijlocul grohotisului searbăd cotidian.
Pe de altă parte mă uit în jur și mă întristez. Văd oameni încercînd (și deseori reușind) să controleze alți oameni, din motivații meschine și egoiste. Oameni care-i folosesc pe ceilalți ca pe sclavi. Oameni controlîndu-i pe ceilalți prin metode subliminale, uneori chiar prin control energetic subtil. Egotici și fără scrupule, considerîndu-se pe sine înaintați spiritual, pe scurt un pic dumnezei.
Indivizii ăștia nu acceptă niciodată o relaționare în care să nu aibă control asupra mea. Și atunci cînd înțeleg că nu îl primesc, fac spume de draci, mă jignesc și se bat cu pumnu-n piept, că cine sînt ei, că ce valoare au, că ce prost sînt eu. Au existat momente în viață cînd m-au întristat atît de tare, încît mi-am dorit să nu mă fi născut vreodată. Dar nu m-au doborît.
Ca urmare, sînt singur. M-am obișnuit. Trăiesc dupa propriile reguli, cea mai importantă din ele fiind aceea să mă ascult pe mine însumi, EUL meu interior. Fiindca numai EU știu ce e bine pentru mine. E greu, dar merită efortul. Și da, e work in progress.
Și toată viața mea voi cauta diamante și le voi mîngîia cu drag cu privirea, și voi ignora cu talent pietrișul mult și fără valoare din jur.


..

You believe but what you see
You receive but what you give

Caress the one, the Never-Fading
Rain in your heart - the tears of snow-white sorrow
Caress the one, the hiding amaranth
In a land of the daybreak

Reaching, searching for something untouched
Hearing voices of the Never-Fading calling

..



Niciun comentariu: