sâmbătă, 17 noiembrie 2018

CEEA CE SÎNTEM.

Levan Kbilashvili - Georgian Folk Song [Голос - Сезон 7]


Am observat că atunci cînd sîntem slabi, avem tendința să uitam cine / ce sîntem, ne pierdem încrederea în noi. Și-atunci căutăm inconștient în jur ajutor, la alții. Încercăm să ne reflectăm în ei, ca să ne vedem prin ochii lor cumva. Uneori nimerim bine, alteori rău. Cînd nimerim bine o luăm "for granted", și nu apreciem binele primit la justa lui valoare (precum nici oamenii prin care ne vine acel bine, la pachet). Cînd nimerim rău, ne plîngem, uitînd că e vina noastră că am ales greșit.
Atunci cînd sîntem puternici în schimb știm foarte bine cine / ce sîntem și nu avem nevoie să ne sprijinim de alții.
Asta îmi spune mie cîntecul de mai sus, că cei puternici știu foarte bine cine / ce sînt, și că nu au nevoie să li se reamintească.
Cînd eram mic, am vrut să merg pînă la orizont, să-l ating cu mîna. Între timp alții mi-au zis că orizontul nu poate fi atins, și asta m-a facut slab, multă vreme. Recent însă am înțeles că nu conteaza că nu poate fi atins, ca ăsta nu-i un motiv să mă opresc din drum.
Puterea mea regăsită, idealismul.

Niciun comentariu: