miercuri, 1 august 2018

IMAGINATION, LACK OF.

Nightwish - Weak Fantasy [Wembley 2015]



Gîndul, înainte de a lua formӑ, e o simplӑ imagine, rodul Imaginației. Cӑci din Imaginație se naște Gîndul, abia apoi.. Cuvîntul. Iar noi imaginӑm cu ce avem pe inventar, adicӑ majoritatea de regulӑ nu cu cine știe ce. Cuburi, visînd la sfere, gen. De aia lumea asta aratӑ așa cum aratӑ. Fiindca sferele nu prea trӑiesc în cuburi, ca noi, cӑ au oroare de colțuri.

Undeva, în GoT, Lady Olena, în fața morții inevitabile, își recunoștea eșecul propriei imaginații în fața imaginației superioare și malefice a adversarei, Cersei. “A lack of imagination”, textual.

Semitipi cu semiplete, semifete, semivor semiiubire, și-n neștire semimor.

Your only truth
Tribal poetry
Witchcraft filling your void
Lust for fantasy
Fantasy
Male necrocracy
Every child worthy of a better tale


Azi am refuzat sӑ aflu, ca sӑ nu îmi imaginez dupӑ aia. Așa de jos am ajuns.


2 comentarii:

Ghost spunea...

"Azi am refuzat sӑ aflu, ca sӑ nu îmi imaginez dupӑ aia."

şi-ai reuşit să nu-ţi imaginezi? hmmmm...

JOKER spunea...

Cu tristețe, și cu un pic de condescendențӑ.